torsdag 13 december 2012

New shoes!

Är popig och svår

Krumbuktar mig, för er skull såklart <3

<3 (ignorera stöket i bakgrunden!)
Jag har nya skor! Jag insåg att jag glömt visa upp dem. Dessa är det. De är så himla, himla fina. Apropå skor så har jag verkligen hatat att köpa skor i mina dar. Jag har ganska stora fötter, breda och med höga fotvalv. Och förr ville jag bara ha smala, nätta och gulliga skor. Försök hitta det till en klumpfot! Det är fan omöjligt. Nu har jag dock ändrat smak vad gäller skor, vilket gör det mycket enklare att shoppa. Creepers t ex, skitbra för mina fötter! Ballerinaskor, släng er i väggen säger jag.

Hursomhelst. Jag köpte dessa i storlek 41, vilket är den storlek jag brukar köpa, och de sitter jättebra. Lagom breda, lagom höga, tillochmed snyggare i verkligheten än på bild. Det enda jag har att invända mot här är att de känns VÄL billiga för att kosta över 400 kr. De är extremt lätta, sulan är av skumgummi och det svarta tyget med sammetsyta känns väldigt tunt. Förmodligen inga skor man kan använda varje dag, om man inte vill slita ut dem direkt vill säga. Men som festskor tror jag de funkar utmärkt! Platån är dessutom lagom hög så man slipper bryta benen om man trampar snett.

Klänningen är för övrigt från Lindex, och bältet från Cubus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar