söndag 13 januari 2013

Pastel outfit

Pastel outfit

Har spanat på den vita klänningen ungefär tusen gånger. Den är så skir, så fin och så billig. Och vit. Jag jobbar sällan med vitt, och då bara i små mängder. Men jag funderade iallafall över hur den skulle kunna matchas och kom fram till collaget ovan. Alla pastellfärgerna får mig att längta ohemult mycket våren. Om det är min stil vet jag inte, men jag gillar idén.

Klänning - Asos

Nagellack - Elf
Skor - H&M

Kofta H&M
Läppstift - Paul & Joe/Asos
Hårband - Asos

4 kommentarer:

  1. 'åh, så vårigt!' tänkte jag så fort jag såg bilden, och innan jag läste texten. Jag vet inte riktigt om jag är full-on pastellig, men gillar att ha lite pasteller här och där (naglar text), och jag gillar verkligen skorna i ditt collage! Får mig också att längta till våren... (ny läsare, btw, gillar din blogg och stil!) ~ LittleMissPlump (Sara)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är likadan! Men pastellnaglar är grejen.

      Vad kul att du hittat hit förresten, hoppas du vill komma tillbaka! <3

      Radera
  2. Hej. Har en resn design fråga.
    Hur sättar du i hop bilden som du har i inlägget med bilder från olika butiker mm.
    Plus, hur fick du dit raden under med bilderna varför sig?
    Underbar blogg, as always

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt gör jag i Polyvore! :) Där skapar jag kollagen och sen publicerar jag dem genom dem, och då blir det sådär med de små bilderna och hela grejen. Mycket enkelt. Testa! :)

      Och tack, du är rar! <3

      Radera