fredag 6 september 2013

Ett rea-tips


Ett snabbtips såhär på fredagen: Den här klänningen klickade jag hem från Asos för några veckor sen och igår kom den! Jag avskräcktes först av den påstådda längden på 86 cm, men när den kom på rea så bestämde jag mig för att köpa den iallafall, och ha den som tunika i värsta fall. Men, som ni ser, så går den till knät på mig som är 170 cm lång, så den kan omöjligt vara bara 86 cm! Skön, lite stum trikå i bomull, och färgerna är fantastiska. Ärmen är egentligen lång men den har jag kortat av och sytt upp med tvillingnål. Jag är en sucker för trekvartsärm.

19,50 pund kostar den och finns att köpa här, upp till storlek 28! Jag köpte en storlek större än jag brukar på trikå, alltså 24 istället för 22, och det blev bra tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Haha.
    Jag har med köpt denna o väntar på den i detta just nu.... =P
    Spänd förväntan på hur den kommer att se ut på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror den kommer bli toppen på dig Annica! Det känns som dina färger :)

      Radera