måndag 14 oktober 2013

30 dagar, 20 outfits - dag 19, outfit 13

Måndag! Och det här är en perfekt måndagsoutfit, för den är så himla mjuk och bekväm. Bara bomull och inget som sitter åt! Som läraroutfit kändes den också rätt bra faktiskt! Kanske är det det här med "neutrala" kläder som gäller? Jag kan inte sätta fingret på det men på något sätt så känns detta bekvämt. Kanske har jag gett upp hoppet om att kunna klä mig som jag brukar även i min lärarroll? För det är ruskigt sällan jag klär mig såhär annars. Det tåls att funderas på.
Dagens
Kjol - H&M
Topp - H&M+ (finns på rea nu!)

1 kommentar:

  1. Jag minns en lärare jag hade i gymnasiet som alltid klädde sig väldigt, väldigt neutralt. Tänkte alltid att lite färg hade varit lite av en energikick. När jag tänker på det är det nog bara lärare i estetiska ämnen jag sett klädda i regnbågar... Vilken åldersgrupp/ämne är det du lär ut? :)

    SvaraRadera