onsdag 23 oktober 2013

30 dagar, 20 outfits - dag 28, outfit 20

Så, idag är dagen! Den tjugonde outfiten, men bara den 28:e dagen! Sämst på att räkna? Eh, ja, det är jag. Men! Vi säger såhär; vi kör två dagar till! Så blir det 30 dagar och 22 outfits! Så får det bli.

Det här var dagens. Förutom att den här tröjan är jävligt kort och vill glida upp hela tiden så gillar jag den här outfiten jättemycket. Lyckad mönstermix tycker jag! Jag är aldrig så nöjd som när jag lyckas få till en bra mönstermix. Idag hade jag tröjan utanpå kjolen, men någon annan gång kommer jag nog ha den instoppad. Jag ska vara ärlig och säga att jag är för feg för att sporta VBO (visible belly outline) när jag är ute i grundskolan. Mest för att jag inte haft tillfälle att diskutera med eleverna hur jag ser på min kropp och sådär. Det ska man ju naturligtvis inte behöva egentligen, men jag tror det kan vara en fördel att redan från början outa "hej, jag är fet och jag vet det, men jag gillar mig själv ändå". Hursomhelst! Bilder!


Dagens:
Kjol - Kappahl
Tröja - New Look

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar