lördag 26 oktober 2013

30 dagar, 20 outfits - summering!







Ja, lite såhär ser alltså min vardagsstil ut! Ganska roligt att se summerat såhär, och det vore himla intressant att göra detta varje dag under ett helt år. Det kanske jag gör någon gång, men för närvarande är jag glad åt att slippa fota min outfit varje dag när jag kommer hem, istället för att göra det jag helst vill göra, det vill säga slita av mig strumpbyxorna och hela faderittan och sen ta på mig myskläder. Oh the joy.

Tack till er som följt och kommenterat!

8 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Många snygga outfits! :D

    SvaraRadera
  2. Alltså jag gillar samtliga outfits helt seriöst, och den där senaps-rostfärgade Monki-koftan känns som det ultimata höstplagget. Jag vill typ adoptera hela din garderob, men din outfitkavalkad har gett massa inspiration att testa nya kombos med sånt jag redan har också. Det var kul att följa!
    /Lin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du följt! Och jag håller med dig, Monki-koftan är typ höstens bästa köp! ;)

      Radera
  3. JAG HAR SÅ SNYGGA VÄNNER! Vill ha typ allt eheh.

    SvaraRadera
  4. Jag har läst alla 30 dagar inlägg,och aldrig kommenterat - fy skäms! Ville bara säga att du har en fin stil, och inspirerar med dina outfits. Så kul att se outfitsen i en sån summering, och se att du inte ofta använde samma klänning/kjol whatever. Avundsjuk på din garderob!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du kommenterar nu iallafall! :) Och tack så mycket! Iochmed utmaningen så försökte jag att inte återanvända plagg, för att ni skulle få något nytt att titta på varje dag liksom. Jag ska säga att jag var bra sugen den sista veckan att dra fram något ut högen, men jag höll ut! ;)

      Radera