torsdag 21 november 2013

Outside my comfortzone 21/11 - Shorts

Tro det eller ej, eftersom jag saknar bildbevis, men på senaste har jag faktiskt pushat mina bekvämlighetsgränser vid flertalet tillfällen. Det här hade jag till exempel på mig i förra veckan. Korta shorts och instoppat (annat än i vida kjolar) är för mig lite nytt och obekvämt, men jag gillar det! Jag gillar tanken på att jag liksom erövrar större och större områden vad gäller kläder. Det känns bra att jag tack vare det numera funderar mer över vad jag vill och tycker, än vad andra ska tycka. Jag har såklart också röviga dagar, och jag vill inte låta som någon slags positivt-tänkande-predikant för positivt tänkande är inte lösningen på allt, men det är iallafall en bra början.

Shorts - New Look
Strumpbyxor - H&M
Topp - H&M (gammal)
Örhängen - New Look
Scarf - Loppis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar