måndag 17 mars 2014

Dagens outfit 17/3

Den här outfiten är faktiskt inte dagens, utan från i fredags, men struntsamma. Och den usla mobilkameran har varit framme igen, på en toalett. Sämre fotoförutsättningar får man ju leta efter, men det var liksom det som fanns att tillgå. (edit: min snälla vän Ann-Charlotte redigerade bilden åt mig så nu ser den ut mer som den gjorde i verkligheten! Yay!) Jag ville ändå ta en bild för jag var nöjd med outfiten, och passa på att uppdatera lite om köpstoppet. Jag lär mig en hel del tycker jag, både om mina köpvanor och om min garderob. Vad jag gillar, vad som blir använt. Jag testar nya kombinationer, som den här, och jag tvingar ut plagg som legat oanvända i garderoben alltför länge. De flesta såna plagg ska jag göra mig av med. Det visade sig finnas en anledning till att de låg där oanvända. Och varför ha en garderob full med halvbra kläder, när man kan ha en garderob full (eller halvfull) av snygga, mångsidiga grejer såsom den leopardmönstrade klänningen + jeansskjortan ovan? Båda två superbra köp som jag använt mycket, och som passar till många olika saker.

Skjorta - Kappahl (finns nu!)
Klänning - Lovedrobe, köpt på New Look förra året
Örhängen (som skymtar) - Ebay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar