måndag 28 april 2014

Statement jewelry

Statement necklaces

Jag ska villigt erkänna att jag inte varit helt konsekvent med mitt köpstopp. Det har förvisso inte varit mitt syfte från början, utan poängen var att jag skulle drastiskt minska min konsumtion för att spara pengar, vilket jag lyckats med. Förutom förbrukningsvaror som eyeliner, hårspray och dylikt har jag tillåtit mig själv att köpa lite smycken från Ebay. Det ger något roligt att vänta på, lite guldkant på vardagen, och så är det ju ett himla bra sätt att fräscha upp garderoben utan att behöva nya kläder.

Jag insåg häromdagen att man kan skapa något som heter "collections" på Ebay. Där kan man samla sina favoritgrejer i olika kategorier, och det verkade ju himla smart. Så nu har jag samlat alla mina favoritsmycken i en collection som heter Statement Jewelry! Den är publik så att alla som vill kan se den. Om du, som jag, gillar maffiga, färgglada smycken så rekommenderar jag den varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar